دومیلیون وچهارصدوهشتادوپنجهزارایمیل6000تومان

به نام خدا

دومیلیون وچهارصدوهشتادوپنجهزارایمیل6000تومان

این ایمیلهادسته بندی نشده اندوشامل ایمیلهای ایرانی وخارجی ویاهووجی میل وغیره وهمچنین همچنین ایمیل سایتهای شخصی وشرکتی فروشگاهی وغیره میشوند.

افراد موفق هميشه سهم ويژه اي براي تبليغات در نظر مي گيرند چرا که تبليغات در عصر ارتباطات مهمترين عامل تعيين کننده است.

اما نکته اينجاست چه نوع تبليغاتي مي تواند جوابگوي شما باشد ؟

چند درصد از شما مي تواند از عهده هزينه سنگين تبليغات در تلويزيون يا روزنامه هاي کثيرالانتشار برآيد؟

هزينه هاي بسيار سنگين اين نوع تبليغات باعث شده است بسياري از ما از خير تبليغات گذشته و اين مهمترين اصل را به فراموشي سپاريم.

جديدترين شيوه تبليغاتي که در دنيا ابداع شده اين مشکل را بر طرف کرده است.

با گسترش وحشتناک اينترنت کمتر کسي پيدا مي شود که به اين جريان عظيم اطلاعات نپيوسته باشد. متخصصين تبليغات از همين امر استفاده کرده و روشي ابداع کرده اند به نام Email Marketing يا بازاريابي با ايميل. در روش “ايميل مارکتينگ” شما ايميلي را به سليقه خود و با محتواي مورد نظر تنظيم مي کنيد و بدون هيچ محدوديتي به ميليونها نفر ارسال مي نماييد.

 

مزاياي ايميل مارکتينگ :

 

1. هزينه اين نوع تبليغات با هزينه روشهاي ديگر تبليغات اصلا قابل مقايسه نيست و عددي نيست.

2. در ساير روشهاي تبليغات شما براي هر بار تبليغ هزينه جداگانه مي پردازيد ولي با ايميل مارکتينگ شما فقط يکبار براي هميشه هزينه مي کنيد.

3. تحقيقات نشان داده است روش ايميل مارکتينگ داراي بيشترين بازده در مقايسه با ساير روشهاي تبليغات است.

4. در ايميل مارکتينگ شما محدوديتي در تعداد يا محتواي تبليغ خود نداريد.

5. ايميل مارکتينگ فاصله مشتري را با شما تنها تا حد چند کليک کاهش مي يابد.

درباره ايميل مارکتينگ بيشتر بدانيد !

 

بازاريابي با ايميل چيست؟

بازاريابي با ايميل شامل همه شکل هاي بازاريابي که به ايميل مرتبط هستند ميباشد. هر ايميل مجزايي که مي فرستيد، قسمتي از بازاريابي شما با ايميل مي باشد. آن ايميل مي تواند يک نامه فروش، يک روزنامه، يک پيام پشتيباني يا حتي يک سؤال باشد. ماداميکه در رابطه با کارتان با مردم در تماس باشيد در واقع کارتان را ارائه ميدهيد و اين همان بازاريابي ميباشد.

 

چه چيزي بازاربابي با ايميل را يک ابزار فروش مؤثر ميسازد؟

چند جنبه وجوددارد که بازاريابي با ايميل را يک ابزار با کارآمدي بالا ميسازد.بازاريابي با ايميل يک فن آوري ارسال(Push Technology) است. بجاي آنکه منتظر بمانيد تا مشتريانتان سايت شما را از يک فهرست يا يک موتور جستجوگر پيدا کنند، خودتان پيغامتان را براي آنها ارسال ميکنيد. در واقع شما خودتان زمان و محتواي پيغامتان را تعيين ميکنيد. ثانيأ ايميل يک ابزار عالي براي تعقيب يک نامه مستقيم يا عمليات بازاريابي از راه دور(Telemarketing)است و بنابراين سرعت پاسخگوئي و بازگشت سرمايه فروش شما را افزايش ميدهد. مثلأ مي توانيد ايميل مستقيمي را بفرستيد و بعد آنرا از طريق ايميل يک هفته بعد دنبال کنيد. يا مي توانيد آدرس ايميل آنهارا براي فرستادن اطلاعات اضافي و يا اضافه کردن آنها به يک پاسخ دهنده اتوماتيک درخواست کنيد

این بخشی ازمقاله ایمیل مارکتینگ هست که مقاله کامل آن در بسته ایمیلهاموجوداست.

شما میتوانیداین بسته 2485000ایمیل را با حجم 11.5مگابایت وبه قیمت شش هزارتومان دانلودنمایید-موفق باشید

این ایمیلها شامل داخلی وخارجی میباشند جداسازی نشده اندوفعال و غیر فعال درهمه