دومیلیون وچهارصدوهشتادوپنجهزارایمیل۶۰۰۰تومان

به نام خدا

دومیلیون وچهارصدوهشتادوپنجهزارایمیل۶۰۰۰تومان

این ایمیلهادسته بندی نشده اندوشامل ایمیلهای ایرانی وخارجی ویاهووجی میل وغیره وهمچنین همچنین ایمیل سایتهای شخصی وشرکتی فروشگاهی وغیره میشوند.

افراد موفق همیشه سهم ویژه ای برای تبلیغات در نظر می گیرند چرا که تبلیغات در عصر ارتباطات مهمترین عامل تعیین کننده است.

اما نکته اینجاست چه نوع تبلیغاتی می تواند جوابگوی شما باشد ؟

چند درصد از شما می تواند از عهده هزینه سنگین تبلیغات در تلویزیون یا روزنامه های کثیرالانتشار برآید؟

هزینه های بسیار سنگین این نوع تبلیغات باعث شده است بسیاری از ما از خیر تبلیغات گذشته و این مهمترین اصل را به فراموشی سپاریم.

جدیدترین شیوه تبلیغاتی که در دنیا ابداع شده این مشکل را بر طرف کرده است.

با گسترش وحشتناک اینترنت کمتر کسی پیدا می شود که به این جریان عظیم اطلاعات نپیوسته باشد. متخصصین تبلیغات از همین امر استفاده کرده و روشی ابداع کرده اند به نام Email Marketing یا بازاریابی با ایمیل. در روش “ایمیل مارکتینگ” شما ایمیلی را به سلیقه خود و با محتوای مورد نظر تنظیم می کنید و بدون هیچ محدودیتی به میلیونها نفر ارسال می نمایید.

 

مزایای ایمیل مارکتینگ :

 

۱. هزینه این نوع تبلیغات با هزینه روشهای دیگر تبلیغات اصلا قابل مقایسه نیست و عددی نیست.

۲. در سایر روشهای تبلیغات شما برای هر بار تبلیغ هزینه جداگانه می پردازید ولی با ایمیل مارکتینگ شما فقط یکبار برای همیشه هزینه می کنید.

۳. تحقیقات نشان داده است روش ایمیل مارکتینگ دارای بیشترین بازده در مقایسه با سایر روشهای تبلیغات است.

۴. در ایمیل مارکتینگ شما محدودیتی در تعداد یا محتوای تبلیغ خود ندارید.

۵. ایمیل مارکتینگ فاصله مشتری را با شما تنها تا حد چند کلیک کاهش می یابد.

درباره ایمیل مارکتینگ بیشتر بدانید !

 

بازاریابی با ایمیل چیست؟

بازاریابی با ایمیل شامل همه شکل های بازاریابی که به ایمیل مرتبط هستند میباشد. هر ایمیل مجزایی که می فرستید، قسمتی از بازاریابی شما با ایمیل می باشد. آن ایمیل می تواند یک نامه فروش، یک روزنامه، یک پیام پشتیبانی یا حتی یک سؤال باشد. مادامیکه در رابطه با کارتان با مردم در تماس باشید در واقع کارتان را ارائه میدهید و این همان بازاریابی میباشد.

 

چه چیزی بازاربابی با ایمیل را یک ابزار فروش مؤثر میسازد؟

چند جنبه وجوددارد که بازاریابی با ایمیل را یک ابزار با کارآمدی بالا میسازد.بازاریابی با ایمیل یک فن آوری ارسال(Push Technology) است. بجای آنکه منتظر بمانید تا مشتریانتان سایت شما را از یک فهرست یا یک موتور جستجوگر پیدا کنند، خودتان پیغامتان را برای آنها ارسال میکنید. در واقع شما خودتان زمان و محتوای پیغامتان را تعیین میکنید. ثانیأ ایمیل یک ابزار عالی برای تعقیب یک نامه مستقیم یا عملیات بازاریابی از راه دور(Telemarketing)است و بنابراین سرعت پاسخگوئی و بازگشت سرمایه فروش شما را افزایش میدهد. مثلأ می توانید ایمیل مستقیمی را بفرستید و بعد آنرا از طریق ایمیل یک هفته بعد دنبال کنید. یا می توانید آدرس ایمیل آنهارا برای فرستادن اطلاعات اضافی و یا اضافه کردن آنها به یک پاسخ دهنده اتوماتیک درخواست کنید

این بخشی ازمقاله ایمیل مارکتینگ هست که مقاله کامل آن در بسته ایمیلهاموجوداست.

شما میتوانیداین بسته ۲۴۸۵۰۰۰ایمیل را با حجم ۱۱.۵مگابایت وبه قیمت شش هزارتومان دانلودنمایید-موفق باشید

این ایمیلها شامل داخلی وخارجی میباشند جداسازی نشده اندوفعال و غیر فعال درهمه

یک پاسخ
  1. مدیر

پاسخی بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera